Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN WARDIA 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN WARDIA 15 ML

All eyes on you!
You have just got to believe that anything is possible: and fast.  It’s a confidence game, and with the irrepressible fragrance of Haramain Wardia, you can’t help but be the cynosure of all eyes in every setting. This sweet and magnetic fragrance of roses is long-lasting and spellbinding enough to let you have your way, every single time.

Semua mata tertumpu pada anda!
Anda baru sahaja mempercayai bahawa setiap sesuatu itu boleh terjadi: dan pantas. Ia adalah satu permainan keyakinan, dan dengan wangian tanpa tekanan daripada Haramain Wardia , anda tidak boleh membantu tetapi mampu menjadi tumpuan perhatian semua mata dalam setiap suasana . Haruman manis dan tarikan mawar adalah haruman yang tahan lama dan cukup mempesonakan untuk membiarkan anda mempunyai cara anda tersendiri, setiap masa dan ketika.


CORET-CORET TENTANG PERFUME

Asal-usul perkataan minyak wangi "per fumum" perkataan berasal dari bahasa Latin yang bermaksud  penyulingan wap.Sejarah minyak wangi sudah ada dari zaman batu lagi,iaitu apabila manusia membakar kayu dan herba aromatik untuk memuji tuhan-tuhan mereka "melalui asap.".

Orang-orang Mesir adalah tamadun yang pertama  menguasai seni membuat minyak wangi. Bukti amalan mereka ini telah disahkan apabila makam Firaun Tutankhamen telah dibuka oleh ahli arkeologi dan mereka telah menjumpai lebih dari 3000 botol minyak wangi.

Antara wangian yang wujud pada hari ini, yang tertua adalah "Eau de Cologne 4711." Ia dicipta pada 1796 dan ia adalah minyak wangi uniseks pertama di dunia. Ia telah digunakan oleh Napoleon I dan kekasihnya Josephine.

Tahukah anda bahawa wanita dari Sepanyol adalah penduduk Eropah yang paling banyak menggunakan minyak wangi,dan diikuti oleh orang Itali dan Perancis.


Sukar untuk percaya, tetapi terdapat negara-negara di Asia di mana orang ramai tidak menggunakan minyak wangi langsung. Berbeza, bukan?


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem




No comments:

Post a Comment