Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN BADAR 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN BADAR 15 ML

Haramain Badar is the fragrance of night; cool and intimate, a fragrance that lets you relax and reflect on the day gone by and what the next dawn promises to bring. A fragrance so soothing it will elevate your mood so high you could touch the stars. An intelligent choice that’s affectionate and accessible.


Haramain Badar adalah aroma waktu malam; sejuk dan intim, wangian yang membolehkan anda berehat dan mencerminkan hari yang telah berlalu dan apa yang dijanjikan pada hari yang berikutnya. Minyak wangi yang begitu menenangkan ia akan meningkatkan mood anda begitu tinggi sehingga anda boleh menyentuh bintang-bintang. Pilihan bijak bagi orang yang penyayang dan mudah untuk didekati.


KELEBIHAN WANGIAN DALAM KEHIDUPAN

1) Wangian dan colognes menghasilkan perasaan gembira, meningkatkan keyakinan diri dan rasa kesejahteraan.
2) Wangian juga membentangkan pemakai mereka dengan peluang untuk mencipta trademark untuk diri mereka yang hampir tidak dapat dilupakan.
3) Satu percikan halus wangian, apabila dicampur dengan kuasa deria bau, mempunyai keupayaan untuk mencetuskan kenangan indah dan pelbagai emosi yang boleh menaikkan semangat, memperkayakan cinta, meningkatkan mood orang, dan membawa kepada perasaan bahagia. Haruman membantu menjadikan kehidupan lengkap.
4) Haruman mempunyai keupayaan untuk meneutralkan bau yang tidak menyenangkan yang dikaitkan dengan agen pembersih yang banyak.
5) Aroma menyenangkan boleh meningkatkan deria dan pada masa yang sama meningkatkan proses pembelajaran.
6) Haruman juga bekerja untuk meningkatkan mood atau memberikan perasaan ketenangan di tengah-tengah hari yang sibuk.


Berjalan kaki di luar tidak akan sama tanpa bau wangian. Sebuah dunia tanpa wangian akan menjadi setanding dengan dunia yang tanpa muzik, seperti dunia tanpa warna yang mewarnai planet kita, seperti padang yang tidak pernah hijau dan subur.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem



No comments:

Post a Comment