Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN MAKKAH 15ML



MINYAK WANGI HARAMAIN MAKKAH 15 ML

In prayer & meditation or just the remembrance of The Almighty, the peace that fills the heart is incomparable. Just like the feeling of contentment and pride that comes in spending time with the family or appropriate handling of life’s affairs. Pleasantness is a virtue whether you feel it or present it, and the pleasing fragrance of Haramain Makkah is one such asset, whether you treat it as a prized possession or choose to make it the perfect gift.

Dalam doa & meditasi atau hanya ketika mengingati Yang Maha Kuasa, keamanan yang mengisi hati adalah tiada tandingan. Sama seperti perasaan kepuasan dan kebanggaan yang datang dalam menghabiskan masa bersama keluarga atau ketika mengendalikan urusan hidup. Kesedapan adalah suatu kebaikan sama ada anda merasianya atau menyedari kehadirannya , dan wangian yang menyenangkan daripada Haramain Makkah adalah salah satu aset itu, sama ada anda menganggap ia sebagai milik berharga atau memilih untuk membuat hadiah yang sempurna.

“Perbandingan teman yang baik dan teman yang buruk ibarat seorang penjual minyak wangi dan seorang tukang besi. Penjual minyak wangi mungkin akan memberimu minyak wangi, atau engkau akan membeli minyak wangi darinya, dan kalaupun tidak, engkau tetap mendapatkan bau harum darinya. Sedangkan tukang besi, mungkin (percikan apinya) mengenai pakaianmu, dan kalaupun tidak engkau tetap mendapatkan bau asapnya yang tak enak .” (HR. Bukhari 5534 dan Muslim 2628)


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem





No comments:

Post a Comment