Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN HAJAR 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN HAJAR 15 ML

Strong encounter!
If you can’t resist a strong perfume making a strong statement, Haramain Hajar is your perfect choice. A genuinely raw mix of brawn makes this a day-long companion in rough terrain. Just a dab is enough to last you through the sunshine and into the darkness. For those who are prepared to encounter a stormy night after a day that whizzes past like the breeze.

Pertemuan yang menguatkan!
Jika anda tidak boleh menolak penyataan bahawa “minyak wangi yang kuat menjadikan seseorang  hebat”, Haramain Hajar adalah pilihan yang tepat untuk anda. Satu campuran yang benar-benar mentah menjadikan ia sebagai sahabat dalam menjalani hari-hari panjang di kawasan yang penuh kekasaran. Hanya secalit sudah cukup untuk anda melalui hari diwabah cahaya matahari dan memasuki ke dalam kegelapan malam. Sesuai bagi mereka yang cukup bersedia untuk menghadapi malam yang bergelora selepas hari siang yang berlalu seperti angin.



MINYAK WANGI PALING MAHAL DI DUNIA

Minyak wangi paling mahal di dunia ialah Imperial Majesty, wangian edisi terhad untuk wanita yang dihasilkan oleh pereka British Clive Christian. Dijual hanya sebagai No. 1, dengan harga yang luar biasa iaitu sebanyak $ 249,034.40 USD dan ia hanya dijual di kedai eksklusif di New York. Tetapi jangan risau, jika anda benar-benar mahu mendapatkan minyak wangi ini, terdapat juga versi ekonomi. Pereka ada menyediakan botol kecil 1 auns yang berharga RM 2,043.36. 

Imperial Majesty asalnya diwujudkan pada tahun 1872, atas permintaan Ratu Victoria England, dan telah dianggap permata berharga. Oleh kerana itu, wanita akan memakai bekasnya di sekeliling leher mereka untuk ditunjukkan kepada orang ramai. Ia mengambil masa satu tahun untuk dihasilkan dan kira-kira 200 bahan termasuk cendana India, Arab melati, Tahitian vanila, dan pelbagai bunga ros dari negara-negara seperti Perancis, Bulgaria dan Mesir.


Botolnya juga berharga paling mahal di dunia. Ianya diperbuat daripada kristal Baccarat, dan dianggap karya seni edisi terhad dan eksklusif. Ia boleh menampung sebanyak 500 ml. minyak wangi berharga, termasuk berlian putih disekitar kolarnya, dan penutupnya adalah replika mahkota Ratu Victoria.



HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem



No comments:

Post a Comment