Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN MILLION 15ML



MINYAK WANGI HARAMAIN MILLION 15 ML

Maybe it’s the looks and the dazzling smile, maybe it’s the persona or maybe it’s just that confident, carefree attitude that epitomizes the boldness and irresistible charisma of these glamorous beings celebrating every aspect of passion and obsession.  No matter what the reason, there is one common factor that binds them all… Haramain Million. A truly refreshing aroma that brings about a fresh new dawn… usually after a pretty eventful evening!

Mungkin ia adalah rupa dan senyuman yang mempesona , mungkin ia mempersonakan atau mungkin ia hanya yang keyakinan , sikap riang yang melambangkan keberanian dan karisma yang sangat menarik daripada manusia glamor yang sentiasa meraikan setiap aspek keghairahan dan obsesi. Tidak kira apa sebabnya, terdapat satu faktor biasa yang mengikat mereka semua ... Haramain Million. Aroma benar-benar menyegarkan yang membawa harapan baru segar ... kebiasaannya selepas menghadapi malam yang agak penuh peristiwa !

Bauan dan aroma minyak wangi Haramain Million mengingatkan aku kepada kisah nostalgik di sekolah dahulu. Wangian yang menyegarkan akan menjadi santapan hidung kami di kebanyakan hari di asrama. Ustaz yang menjadi warden akan bergerak bilik ke bilik mengejutkan kami. Beliau memakai minyak wangi aroma Haramain Million yang harum, manis dan menyegarkan. Inilah dia minyak wangi sensasi Haramain Million.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem



No comments:

Post a Comment