Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN MADINAH 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN MADINAH 15 ML

In the silence of the night as you lie awake with your thoughts, the feeling of inner peace is palpable. The deep satisfaction with the day gone by is comforting, and the hopes you hold for tomorrow seem like rays of the rising sun themselves. Bringing with it the gift of peace and a promise for tomorrow, it is ironic that the illuminating fragrance of Haramain Madinah is a promised gift in itself.




Dalam kesunyian malam, anda terjaga daripada lamunan fikiran , perasaan ketenangan jiwa dapat dirasai. Kepuasan yang teramat kerana hari berlalu penuh dengan ketenangan, dan harapan anda adalah seperti sinar matahari yang terbit sendiri. Membawa bersamanya hadiah keselesaan dan janji untuk esok , ia adalah ironis kerana aroma Haramain Madinah adalah hadiah yang dijanjikan itu sendiri.

Agak sukar untuk kita menemui minyak wangi Haramain ini di Malaysia. Tak semua kedai atau kiosk minyak wangi menjual minyak wangi ini. Namun demikian, minyak wangi ini ada penggemar mereka tersendiri. Alhamdulillah, sahabat-sahabat saya juga sangat meminati haruman ini. Antara haruman yang sering ditanya adalah Haramain Makkah dan Haramain Madinah. Kedua haruman ini membangkitkan perbezaan perasaan kepada pemakai dan juga orang di sekeliling mereka. Aroma ketenangan dapat dirasai dan disebarkan kepada semua orang yang berdekatan. 




HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem





No comments:

Post a Comment