Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN FIRDOUS 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN FIRDOUS 15 ML

With you, Always
To stay grounded in times of success reflects a sensible mindset. Making the world a better place in your own small way takes enormous gumption. While your goals may veer towards overtly impractical at some point, it won’t conceal your sensitive and well-meaning intentions. Just like the inspiring aroma of Haramain Firdous, that radiates an impression of resoluteness without the flashiness of a wannabe, and remains with us long after the objective has been realized.

Dengan anda , Sentiasa
Tinggal dibumikan pada masa-masa kejayaan adalah cerminan kepada pemikiran yang waras. Menjadikan dunia ini tempat yang lebih baik dengan cara anda sendiri adalah satu tindakan yang sangat berani. Walaupun matlamat anda boleh meramalkan kedudukan yang secara terang-terangan tidak praktikal pada masa tertentu, ia tidak akan menyembunyikan niat sensitif dan bermaksud baik di dalam hati anda. Sama seperti aroma inspirasi Haramain Firdous , yang memancarkan gambaran ketabahan tanpa kilauan daripada seorang yang cuba meniru orang lain , dan kekal dengan kita walaupun selepas objektif telah menjadi kenyataan.


TIPS PENGGUNAAN MINYAK WANGI

Untuk menjadikan haruman wangian perfume tahan dengan lebih lama, semburkan atau sapu wangian perfume tersebut pada kulit. Kulit adalah lebih panas pada bahagian denyutan nadi yang membantu keberkesanan bauannya untuk menyerlah. Antara bahagian badan yang sesuai untuk menyemburkan atau menyapukan haruman adalah seperti berikut:
  • ·         Belakang telinga
  • ·         Di bawah leher
  • ·         Bahagian siku
  • ·         Pelipat lengan
  • ·         Bahagian pergelangan tangan dan dada


# Tidak digalakkan menyembur perfume pada baju kerana ianya boleh merosakkan pakaian dan boleh meninggalkan kesan tompok pada pakaian.


Secara umumnya, perfume yang belum dibuka boleh disimpan sehingga 3 tahun. Tetapi apabila sudah dibuka, ianya boleh disimpan dalam tempoh 6-18 bulan. Perfume juga mempunyai 3 kelemahan iaitu cahaya, suhu yang tinggi dam kelembapan.


Cara terbaik untuk menyimpan perfume adalah di dalam kotak asalnya terutamanya jika ianya jarang digunakan. Apabila disimpan di luar kotak, kualiti perfume akan sedikit terjejas kerana terdedah pada cahaya. Jangan simpan di dalam bilik air. Tempat yang terbaik bagi menyimpan perfume adalah di dalam almari berlaci. Tutup botol perfume dengan ketat supaya baunya kekal.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem




No comments:

Post a Comment