Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN OUDI 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN OUDI 15 ML

Haramain Oudi is classy and energetic and it’s the perfume of a dreamer. The aroma brings to mind a picture of frenzied sticks of oudh among happy petals of flowers being softly blown away by a fragrant breeze across a channel of perfumed water flowing through a blossoming valley in heaven. A never-ending saga of pleasantness and joy, Oudi is clearly the choice of a refined group accustomed to nothing but the best.



Haramain Oudi adalah minyak wangi yang bergaya dan bertenaga dan ia adalah minyak wangi bagi seorang pemimpi. Aroma Oudi mengingatkan kita kepada gambaran kayu gaharu yang menunjang meninggi antara kelopak gembira bunga lembut yang diterbangkan oleh angin wangi mengalir ke seluruh saluran sungai wangi yang melalui lembah mekar di syurga. Sebuah kisah yang tidak berkesudahan kesedapan dan kegembiraannya, Oudi jelas pilihan sekumpulan manusia yang memahami kehalusan yang tidak memilih sesuatu melainkan yang terbaik.


Apa itu yang dinamakan sebagai GAHARU ?

GAHARU adalah sejenis damar yang terbentuk secara semulajadi akibat dari kesan serangan fungus atau bakteria terhadap proses tumbesaran Pokok Gaharu itu. Apabila Pokok Gaharu diserang oleh fungus semulajadi, ianya menyebabkan Pokok Gaharu itu terpaksa menyebarkan minyaknya bagi melindungi bahagian yang diserang. Lokasi serangan semulajadi ini boleh sahaja terkena pada lokasi seperti akar, batang, dahan, ranting dan apa sahaja yang berkaitan pokok gaharu. Sebaran minyak ini lama-kelamaan akhirnya menjadilah ianya cecair yang mengeras, minyak yang dah keras inilah dinamakan damar.

Minyak yang keras tadi namanya damar. Inilah yang dinamakan pati minyak. Pati minyak yang disedut secara halus (diekstrak) daripada Pokok Gaharu pula digunakan sebagai bahan campuran minyak wangi, sebagai contoh (minyak attar), iaitu contoh minyak wangi berasaskan air tetapi mengandungi pula minyak ekstrak dari Pokok Gaharu. Wangian inilah yang sudah lama digunakan oleh bangsa Melayu sejak ribuan tahun dahulu oleh semua waris Raja-Raja Melayu merentasi semua tamadun di Nusantara ini. Maka terhasilnya apa yang anda dengar hari ini sebagai Wangian Gaharu bahkan telah dipakai oleh orang-orang Melayu sejak dari ribuan tahun dahulu sehinggalah ke hari ini, orang-orang Arab juga sangat suka akannya.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem




No comments:

Post a Comment