Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN MUKHALLATH 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN MUKHALLATH 15 ML


Life’s best!
The joy, the craziness, the confusion and eventual wisdom, the heartbreak and sadness followed by clarity and acceptance, the silly mistakes and the well planned moves; they all dangle like colorful flowers from the garland of life. Like this potpourri of emotions, Haramain Mukhallath unleashes a fragrance so diverse it suits every mood and lends balance to your day, infusing pleasantness in the air no matter what kind of day you’re having.

Kehidupan terbaik!
Kegembiraan, kegilaan, kekeliruan dan kebijaksanaan, kesedihan hati dan kepiluan diikuti oleh penjelasa dan penerimaan, kesilapan yang bodoh dan pergerakan yang terancang ; mereka semua tergantung seperti bunga yang berwarna-warni dari kalungan kehidupan. Seperti bunga wangi yang penuh emosi, Haramain Mukhallath melepaskan aroma yang begitu pelbagai dan ia sesuai dengan setiap suasana, ia juga meminjamkan keseimbangan untuk hari anda, mengadunkan keindahan di udara tidak kira jenis hari apa yang dihadapi.


SEJARAH MINYAK WANGI

Tahukah anda perfumes (minyak wangi) berasal dari Mesir, bukan dari negara Perancis iaitu negara yang dikenali hebat sebagai pengeluar perfumes. Ketika itu, di Mesir, pewangi digunakan untuk berbagai keperluan ritual bermula dari ketika kelahiran anak sehingga ke upacara kematian. Dupa dan kayu manis dibuat sebagai bahan asas yang diolah dengan cara digiling, diparut dan ditumbuk.


Setelah itu, barulah proses pembuatan perfume kian maju dengan adanya proses secara teknologi terkini, iaitu mengambil wangian melalui wap air di dalam proses penyulingan. Setelah itu, barulah hasil penyulingan itu diolah menjadi berbagai jenis campuran essence (pewangi) dan kadar alkohol, di mana setiap jenisnya memiliki ketajaman aroma yang berbeza-beza.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem





No comments:

Post a Comment