Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN SALMA 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN SALMA 15 ML

Be Yourself!
Send the norms for a toss. You don’t have to be docile just because you’re supposed to. What’s vital is being yourself. Be outspoken, be reckless, and be gutsy. Follow your dreams and don’t compromise on your values. Be truly independent and lead the way forward. Grab a bottle of Haramain Salma and set off towards your goal. Whether you achieve it is up to destiny, but your spirit will make you quite the icon.

Jadi diri sendiri!
Menghantar norma-norma untuk melompat tinggi. Anda tidak perlu menjadi lemah hanya kerana anda perlu menjadi begitu. Apa yang penting adalah menjadi diri sendiri. Menjadi lantang, tangkas, dan berhati waja . Mengikuti impian anda dan tidak berkompromi terhadap nilai-nilai yang berada dalam diri anda . Menjadi benar-benar bebas dan memimpin menelusuri jalan ke hadapan. Dapatkan sebotol Haramain Salma dan tetapkan arah matlamat anda . Sama ada anda mencapainya atau tidak, terpulanglah kepada takdir, tetapi semangat anda akan tetap membuatkan anda berasa seperti seorang ikon.



MENGENALI JENIS PERFUME : APA ITU EDC, EDT, EDP PERFUME

• Eau de Cologne (EDC)
Ini merupakan jenis wangian paling ringan. Itu kerana kadar alkoholnya paling tinggi dan hanya terdapat sekitar 5 peratus campuran pewangi. Jenis ini wangiannya cepat hilang. Jenis ini sesuai digunakan apabila selesai mandi.

• Eau de Toilette (EDT)
Wangian ini satu tahap lebih tinggi di atas cologne. Kadar alkoholnya juga tinggi, walaupun tidak setinggi cologne, sementara kadar pewanginya hanya sekitar 12 peratus. Bila mahu mendapat kesegaran yang boleh bertahan cukup lama, jenis wangian ini merupakan pilihan yang paling ideal, kerana aromanya ringan, tidak terlalu tajam serta boleh bertahan hingga 3-4 jam, sesuai untuk semua keadaan.

• Eau de Perfume (EDP)
Wanginya cukup tahan lama hingga 4-6 jam. Jenis wangian yang ini memiliki kadar alkohol sedikit sementara kadar pewanginya sekitar 15 hingga 22 peratus. Oleh sebab itu, bau wanginya cukup kuat dan tahan lama sehingga lebih sesuai digunakan di malam hari, terutama untuk menghadiri acara rasmi.

• Perfume
Dari semua jenis wangian, jenis ini dia yang paling bertahan lama sehingga 6-12 jam. Kadar aromanya mencapai 22 peratus tanpa campuran alkohol. Tidak perlu terlalu banyak memakai jenis wangian ini kerana wanginya sudah boleh tercium dari jarak yang cukup jauh.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem





No comments:

Post a Comment