Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN MUSK 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN MUSK 15 ML

Emerge!
Nobody quite knows us until in some way we leave an impression. Nothing succeeds like success. It takes effort to recognize our own dominant strength and then use it to emerge a winner. Tread on the path of success and have the others believe in you, every step of the way. Haramain Musk, with its winning fragrance will make every challenge seem a cakewalk, and make every step an unforgettable one.


Kemunculan !
Tiada siapa yang agak mengenal kita sehinggalah kita meninggalkan kesan pada hidup mereka dalam beberapa cara. Tiada yang berjaya seperti kejayaan. Ia mengambil usaha mengiktiraf kekuatan dominan kita sendiri dan kemudian menggunakannya untuk memunculkan kita sebagai pemenang. Melorongkan manusia atas jalan kejayaan dan mempunyai orang-orang di sekeliling yang mempercayai diri kita, pada setiap langkah perjalanan . Haramain Musk , dengan wangian yang memenangi hati manusia akan membuat setiap cabaran kelihatan mudah , dan membuat setiap langkah yang diambil tidak dapat dilupakan.



MEMAKAI WANGIAN SEBELUM MENUNAIKAN SEMBAHYANG JUM‘AT

Sunat bagi lelaki memakai wangian ketika hendak menunaikan sembahyang Jum‘at. Diriwayatkan dari Salman al-Farisi Radhiallahu ‘anhu, Nabi Shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:

Maksudnya: “Tidaklah mandi seorang lelaki itu pada hari Jum‘at, membersihkan diri semampunya, meminyakkan rambut dari minyaknya, memakai wangian (yang ada di) rumahnya, lalu dia keluar (ke masjid) dan dia tidak mencelah di antara dua orang (di dalam masjid), kemudian dia mendirikan sembahyang yang ditentukan ke atasnya dan sesudah itu duduk diam tatkala imam memberi khutbah, melainkan diampunkan segala dosanya dari Jum‘at tersebut sehinggalah Jum‘at yang akan datang.” (Hadits riwayat al-Bukhari)

Yang dimaksudkan dengan sembahyang yang ditentukan itu ialah sembahyang sunat rawatib qabliyyah Jum‘at, atau sembahyang-sembahyang sunat yang lain sekurang-kurangnya dua raka‘at sembahyang tahiyyatul masjid jika imam belum memulakan khutbah, ataupun juga sembahyang qadha’.


Adapun bagi khuntsa dan perempuan, makruh ke atas mereka memakai minyak wangi apabila keluar rumah untuk menunaikan sembahyang Jum‘at. Akan tetapi sunat bagi mereka sekadar menghilangkan bau yang tidak enak seperti bau keringat. Ini kerana menghilangkan bau yang tidak enak sama ada dengan air atau selainnya juga merupakan perkara yang disunatkan apabila hendak menunaikan sembahyang Jum‘at.


HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem



No comments:

Post a Comment