Tuesday 8 March 2016

MINYAK WANGI HARAMAIN FOREVER 15ML


MINYAK WANGI HARAMAIN FOREVER 15 ML

With you, eternally!
Some things are just meant to be forever; childhood friends, teenage love and the sweet memories of years gone by. Soaking up the sun, getting drenched in the rain and fighting strong breezes to fulfill juvenile promises; memories that have stayed with you through the cozy years of togetherness are celebrated now with the nostalgic aroma of Haramain Forever.

Dengan anda , selamanya !
Beberapa perkara yang hanya bertujuan untuk selama-lamanya ; rakan-rakan zaman kanak-kanak , cinta remaja dan kenangan manis tahun berlalu. Berjemur di bawah matahari , mendapat lencun dalam hujan dan melawan angin yang kuat untuk memenuhi janji-janji remaja ; kenangan yang pernah bertapak di fikiran anda menjelajahi tahun-tahun yang selesa bersama, dirayakan sekarang dengan aroma yang nostalgia iaitu Haramain Forever.


KATA PAKAR

Pakar perunding psikologi dan psikiatri, Unit Perubatan Tingkah laku-Saraf Kedah Medical Centre, di Alor Star, Kedah Dr. Wan Mohd. Rushidi Wan Mahmud berkata, wangi-wangian mampu meredakan tekanan. “Wangi-wangian yang dihasilkan daripada minyak wangi dan bahan beraroma mampu membuatkan seseorang terkesan dari segi psikologi dalam erti kata melegakan tekanan atau stres ringan. “Namun, jika seseorang itu mengalami tekanan sehingga menyebabkan kemurungan ia tidak akan berkesan lagi dan perlukan rawatan perubatan segera dilakukan,” katanya ketika dihubungi baru-baru ini. Jelasnya, bau aroma minyak wangi tidak mampu menyembuhkan penyakit secara terus tapi ia membantu seseorang individu dan mereka di sekelilingnya berasa senang dan tenang seperti kita melihat lautan biru yang luas terbentang.

* KOSMO 19 Mac 2011




HARGA MINYAK WANGI HARAMAIN YANG KAMI JUAL :


1 botol = RM 27
Borong = RM 150 (6botol)
Kos Penghantaran = RM 10


Berminat ??? Whatsapp/Call/SMS : 013-2372745 (Aakif)


#minyakwangiharamain #minyakwangialharamain #minyakwangi #haramainperfume #alharamainperfume #minyakwangiharamainmadinah #minyakwangiharamainbadar #minyakwangiharamainmillion #minyakwangiharamainforever #minyakwangiharamainamber #minyakwangiharamainmusk #minyakwangiharamainmakkah #minyakwangiharamainmukhallath #minyakwangiharamainsalma #minyakwangiharamainwardia #minyakwangiharamainhajar #minyakwangiharamainfirdous #minyakwangiharamainoudi #minyakwangiharamainnaeem




No comments:

Post a Comment